Småtjejer och sidecut

Har under några dagar träffat på två små gulliga tjejer. Ena tjejen är sisådär 6år och den andra kring 11.

Den äldre tjejen har jag inte träffat på kanske ett halvår, men sist såg hon att jag hade klippt sidecut. Nu, när hon är uppe hos sin farmor och farfar under påsklovet, fick jag träffa henne. Blev jätteglad och även chockad över att lilla blyga tjejen har klipp sidecut! Hon ser upp till mig ;)

Den andra, yngre tjejen, var här och red Filur igår. Efter det satt vi och pratade vid köksbordet och min sidecut kom på tal. Hon berättade att hennes mamma också hade klippt så. Dock fick jag en ganska intressant reaktion av tjejen när jag berättade att vi har en rakapparat och att jag lätt skulle kunna fixa en sidecut åt henne.
"Nej, jag vill inte se flintskallig ut!"
Blev hennes svar. Gulljänta.


Sjuukt gammal bild! Korthårig där okså (;

För en gångsskull växer mitt hår! Shieses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0