Sommarlov i sikte. Mycket har ändrats på ett år

Ja, som det är skrivet i rubriken: Mycket har ändrats på ett år. Har skapat många nya relationer, fått uppleva många nya saker och har framförallt förändrat mitt liv på vissa fronter. Jag är inte längre exakt samma person som jag var för ett år sedan vid den här tidpunkten. Då var det fullt av skolavslutningar, baler och andra påhitt. Nu slutar jag ettan i gymnasiet. Det känns overkligt. Det har gått så fort. Har träffat så många människor jag trivs med dessutom. Underbart. 

Det här kommer fortsätta vara bra. Det är jag säker på. 

Imorgon går jag på sommarlov och nästa gång jag kliver in i lektionssalarna går jag i tvåan. Jag blir 18 år om lite drygt ett år. 18år. Jag kan inte förstå det. 

Men saker måste förändras, förnyas, förbättras, försämras för att man ska kunna bli nöjd med slutresultatet. 

Det var allt för mig den här gången. 
Glöm inte bloggen där jag uppdaterar om hur det går med Gunpowder och de andra hästarna.
www.bett.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0